lördag 3 september 2011

Ärtsoppa & pannkakor!

Älsklingen är på jobbet & gör en underlacks behandling åt sin låtsas pappa! Han åkte strax före 11 och nu är klockan 16.22 (beräknas vara hemma runt 17.30 - 18.00. Tar tid och hålla på med sådan där behandlingar. Inget 5mins jobb där inte.. 


Här hemma har det gått bra. Legat i soffan nästan hela dagen & tittat på Tv samt sovit :) i vanliga fall brukar jag vara uppe & skutta på benen & göra massa saker. Men nu under graviditeten så har det gjort mig extremt trött så jag orkar inte lika mycket. Vilket är lite tråkigt! Men inte så länge kvar fören sonen tittar ut <3 


Har gjort mat (ärtsoppa & pannkakor) och det var himmelskt gott =) dock något man äter för sällan. Varför vet jag inte riktigt? 


Nej orkar inte skriva el sitta här mer. Ska återgå. 
Sega jag...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar