måndag 5 september 2011

Cancer fonden!


Tack, din gåva räddar liv!

Tillsammans med dina vänner kan vi rädda fler!

Ju fler som ger ett bidrag till cancerforskningen, desto större blir möjligheten för oss att uppnå vår vision – att cancer ska kunna botas.

Har en låg inkomst. Och just nu är den väldigt knaper! Utgifterna har varit lite för många den här månaden. Och så är det mycket saker man skulle vilja göra som man sett fram i mot. Tex Linde marken den 16.onde! Men det får jag nog skippa i år. Men hänger inte läpp för det. Marken kan man gå på nästa år istället =) 
Jag vet hur knaper ekonomin är den här månaden men valde ändå & skänka pengar till cancer fonden! För jag vet att det finns de människor som behöver dom bättre än mig. För det pengar jag skänkte så hade jag kanske köpt något ovettigt ändå?! 
Det känns fanatiskt och kunna bidra samhället med något bra! =) nu kan jag fortsätta min dag med gott samvete :) 
Oavsett hur mycket el lite pengar jag skänkte så är det alltid något. Några kronor från mig, mer pengar från dig, en krona från "Janne" och ett par tusen från Siv det blir tillslut en hel del ... 
Skänk pengar du också till cancer fonden! det räddar liv. Det spelar ingen roll om det är 1kr eller mer =) man kan inte alltid vara ego & tänka på sig själv. Ibland får man ställa upp! Och det gjorde jag idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar