måndag 5 september 2011

Längtar så!

Drömde om bebis i natt <3 Förlossningen hade gått bra men fort. Var chockad över hur smidigt det hade gått :) låg & tittade på den perfekta & underbara bebisen som låg bredvid mig i sängen. Ögonen vägde som grus, var jätte trött och ville helst av allt bara sova! Men var så svårt och slita blicken från bebisen som fick namnet Wilmer, som en kompis barn :p jätte fint namn men inget namn jag skulle vilja ha i verkligheten! 


Drömde också att farmor (som tyvärr lämnade jordlivet för 2år sen) satt hemma hos farfar som vanligt i gungstolen och jag frågade om hon ville hålla Wilmer? och det ville hon mer än gärna. Frågade om vi skulle ta kort? så det gjorde vi :) 


Känns lite konstigt & drömma om farmor i detta sammanhang och speciellt när hon inte finns hos längre. Även om det är en fin dröm! Undrar om det betyder något? att hon kanske kommer vaka över mig på förlossningen & titta ner på oss när bebis kommit? tror iaf att drömmen betyder att hon vet att vi ska få barn <3 det är en sak som är säker.... 


Efter denna dröm som jag hade i natt så längtar jag ännu mer efter våran älskade pojke! <3 :) vill att han ska komma NU. Känns som en evig väntan ("bara" 28dagar kvar till BF) sen får vi se vad det blir, + - några dagar... 




Älskade bebis, längtar efter dig enormt mycket <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar