onsdag 21 september 2011

Drömde om dig i morse!

Drömde om dig i morse =) förlossningen hade gått väldigt snabbt & fort. Och du var så himla fin. Men dock var du inte lik varken mig eller Micke! det var lite skumt. Du var inte lik någon annan än dig själv <3 jag kramade om dig i min famn, så du skulle känna tryggheten och jag bytte blöja på dig samt klädde på dig fina men bekväma kläder. Du gav mig ett litet leende, som att du var tacksam för något :) 


Jag längtar bara mer & mer efter dig. Kommer bli underbart och få ha dig här hos oss! <3 älskade pojke <3 


Igår åkte jag till Linde! Först blev det ett besök hos frisören. Blev nöjd med klippningen :) även om det inte blev så jätte stor skillnad. Ville inte klippa så mycket på längden då jag försöker spara ut håret *ler* men gjorde det lite uppklippt och taggigt ;) samt klippte till snedluggen väldigt kort och det blev så fint. 


Efter besöket där gick jag till Lisas parfym där jag köpte ögonbrynsfärg :D hatar att måla mina ögonbryn med ögonbryns penna. För det ena brynet blir toppen och jätte bra. Medan det andra blir snett och inte alls bra.... 


Mötte upp Helena, (lillasyster) efter det. Vi fixade lite ärende på stan innan vi gick till bussen! =) 
Kom hem, fixade mat (tacopaj) som blev jätte god. Sen kom Micke hem & då käkade vi.
Sen snackade vi bara massa skit och hade det allmänt trevligt....


På kvällen gick jag & Helena till pappa en sväng. Eller ja hon stannade kvar. Men jag var bara där en kort stund. Vela hälsa och snacka lite skit.


När jag kom hem stekte jag & Micke kantareller och skulle äta det :) jag åt endast två bett på mackan när illamående satte fart. Blev nervös att det var magsjuka på G. Men icke! =) skönt...


Väntar på att Helena ska komma. Umgås lite med henne <3


Ska gå nu... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar