måndag 19 september 2011

Länge sen!

Var ett tag sen jag bloggade! så det kanske är dags & uppdatera lite. Inte för att det har hänt så mycket sen sist. För det är nu det börjar hända grejer. Med andra ord fullt upp! vilket är ganska skönt ändå. I vanliga fall är det lugnt och stillsamt. Har sällan saker inplanerade =/ 


Idag om 1vecka går flytten till vårat hus :) <3 det kommer bli underbart att äntligen få flytta här i från (Gusselby) det var första & sista gången jag sätter min fot här (iaf för att bo här) no way! En riktig skithåla rent ut sagt. I början trivdes jag kanon här. Tyckte grannarna var trevliga, området var lugnt och stillsamt. Men med tiden så förändrades allt. Vissa grannar visade sig inte vara som dom var i början. Området började bli mer LIVAT. Vissa dagar kan man knappt gå utanför dörren fören folk kommer fram & ska tjola en massa skit. Ibland kan det vara trevligt men ibland blev det för mycket av det goda! Värst av allt är grannen vägg i vägg (min f.d bästis) tål henne inte av många olika anledningar. Speciellt trevligt är det väl inte när hon slänger sopor högt och lågt samt fimpar ligger huller om buller :( och när hon festar loss så är det hög musik med bas samt massa gap ute på balkongen vilket stör våran nattsömn! =/ 


Vilket trevligt område va?! :( 


Nej som sagt ska bli gött & få flytta till hus. Där man kan få ha sina saker i fred, kunna gå ut på gården osv. 


Så just nu så ägnar vi en del åt att packa det sista, städar osv =) allt för och underlätta den kommande flytten som äger rum 26e! 


Händer lite saker nu som jag nämnde tidigare. Bland annat flytten, Kopparbergs marken & bebis <3 bara massa MYSPYS saker ;)


Kommer inom snar framtid lägga ner den här bloggen! Tillbaka till bloggplatsen igen ;)
På återseende 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar